Fredag

Jag satt inte någon klocka på ringning i morse då jag trodde att barnen skulle väcka oss tidigt, men de sov till halv 10 så det störde ju våran planering lite 😜

Det blev såklart en dag på stranden och jag hann med att träffa många bekanta ansikten, bl.a. Theo med vänner. 

Efter lunch åkte vi hem, barnen och Kim la sig och vilade så då fick jag inta en solstol och läsa :) åh va härligt att vara heeeeelt ensam och bara få läsa och sola. 

På kvällen tog vi bilen in till Massouri där vi åt middag på en pasta/pizza restaurang. 
Var 100 år sedan vi åt där sist så det var trevligt med lite "nytt". 

(Alltså kolla in mina ben och knän de ser helt freaky ut😳😳!! Typ en size större än Alicias ben) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0