Dag 1

Ja, idag körde jag igång med change 9. 
Jag vägde mig och mätte mig innan start. 
Start vikt: 57.0 kg
Mina 3 mål: 
Att inte känna att mina klänningar stramar åt. 
Känna mig lite mer peppad att gå omkring i bikini nästa onsdag. 
Bli av med 2 kg 😊

De två första dagarna i programmet är väl meningen att det ska kicka igång allt typ som en omstart för kroppen. 
Så idag har jag inte ätit någon fast föda. Druckit aloe vera, fibrer, och måltidsersättning. 
Och så har jag hällt i mig vatten. Vanligt hederligt vatten. 
Det är riktigt jobbigt att hålla sig mellan tälje-etuna, imorse var jag sååå kissnödig att jag var tvungen att stanna på vägen 😎

När jag kom hem från jobbet så joggade jag 3 km. Hade inte orkat mer för energin är nere på botten nu, men i övermorgon får jag börja äta ett mål om dagen på 600 kcal. 

Yeye så var det med det! Känner mig fortfarande peppad, fortsättning följer imorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0