Vi ska sälja!

Nu har jag tisslat och tasslat om detta i en vecka så nu tänker jag säga det! 
Ja vi ska sälja vår lägenhet. 
Egentligen var det inte alls planerat, men vi hade en mäklare här i söndags som kände till ett par som är intresserade att flytta till det här området och denna förening. 
Så idag kl 11 så hade vi visning för dem (off the market då så att säga, lägenheten har inte varit ute på hemnet) 
Och de la bud direkt! Så imorgon ska vi skriva på pappren! 
 
Okej, helt oväntat och oplanerat och det får mig lite ur balans och det känns jobbigt, men nu jäklar ska vi fokusera att göra det bästa av det här för det är vår livs affär. Vi fick verkligen ett bra bud så nu håller vi tummarna att det här går hela vägen! 
Jag kommer att skriva mer ingående imorgon när allt är signat. 
 















 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt 😃 vart ska ni flytta?

2015-01-28 @ 16:07:56
Postat av: Nina

Men vad häftigt:) imorgon när papperna är skrivna vill jag veta mer, vart ska ni ta vägen osv! Grattis vad kul

2015-01-28 @ 18:58:49
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Sarah

Ni kan ju alltid bo hos oss ;)

Svar: Haha ni kommer aldrig palla ;)
emelie

2015-01-28 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0