Söndag

Fast känns så konstigt med dagarna nu.  Trodde det var måndag i fredags när jag jobbade. 

Idag har vi varit på stan och köpt en födelsedagspresent till min pappa. 
Sen gick vi hem till mina föräldrar för att fira honom lite, Junia tog med sig lite av sin födelsedagstårta och bjöd på. 
Vi sa hej då och önskade dem en fin resa till Grekland. De åker i morgon och blir borta månaden ut. 
Vilket betyder att jag är hemma med Alicia nu. Eller vi har löst det så att Alicia följer med mig till jobbet på måndagar och sen är jag mammaledig tis-tors. Kim är hemma fre-lör. Nu så får han ta ut lite pappadagar här! Kul för Alicia att få hänga med honom. Junia kommer såklart också fortsätta att vara hemma fredagar. 
Jag och Mary ska komma igång med våra promenader också. Blir perfekt att få upp flåset till Mexico. 
Ja, för om 44 dagar sitter vi på planet! 
Ska skriva ett inlägg sedan om hotellet. 

Ja, så vad mer händer idag? Junia är på Disney on ice och sover sedan kvar hos Lasse och Åsa. Perfekt eftersom det är klämdag imorgon. Så kan jag och Alicia åka till etuna och planera veckans jobb. 
Önskar att Junia hade en kamera i pannan så man fick höra och se henne ikväll. Vilken lycka över att se frost-figurerna! 
Min stora tjej som är på äventyr! 

Jag tror januari kommer gå jättefort fram. Det händer så himla mycket skoj nu framöver. Älskar januari! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0