Ny vecka nya tag

Måndag. Jag har fått ont i en tand vilket är ganska irriterande. Jag blir väl mest irriterad att "är det inte det ena så är det de andra" som drabbar oss/mig nu. Tror jag inte haft en symtomfri vecka sedan jul. Vill bara vara mig själv nu utan krämpor hit och dit. 

Men idag då så startade vi dagen med att åka till Nykvarn där jag lämnade in december för bokföring. 
Vidare till jobbet, Alicia skötte sig utmärkt. Jag hann med allt som jag skulle och var tillbaka i tälje lagom till att Junia skulle hämtas på dagis. 
Väl hemma blev det lite mellis och filmen Trassel innan Kim kom hem med veckans mat. 

Veckans lchf schema: 
Mån - tacogratäng (med bla Philadelphia, creme fraîche) + fetaost/avokado/lök/tomat sallad. 
Tis - Quorngratäng med dijonsenap och basilika + haircoverts. 
Ons- Fisksoppa (och räkor) med saffran 
Tors - morotsspaghetti 
Fre - En god köttbit, stark fetaostdipp och sallad. 
Lör - Bortbjudna 
Sön - lövbiffsgryta med sparris. 

Nu är det dags för sängen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0