Måndag

Äntligen måndag och alla är friska och dags för jobb och fsk. 
Jag och Alicia har varit i eskilstuna och jobbat. Var tvungen att gå igenom de flesta av leverantörerna och beställa på nytt. Mycket har gått åt under jul och nyår. 
Alicia var väl inte på sitt bästa humör så Sofi och Maria hade inte det lätt medan jag pratade i telefon och räknade pengar. 
Men kl 14 var det dags att bege sig hemåt och hämta Junia. Idag hade hon bjudit sin hemvist på glass eftersom hon fyllde år igår. De sjöng och firade henne i efterskott :) 
När vi kom hem ville hon leka med Matilda och Oliver så vi ringde och frågade om de ville komma över en stund. Och de ville dem, så de fick leka av sig lite innan Sam hämtade dem när han slutat jobbet. 
Jag själv är rätt slut som artist. Har trappat upp på mina tabletter för nässelutslagen och av dem kan man bli trött. 
Nu väntar 3 dagars mamma-ledighet och den ska bestå av många långa promenader. 
Kim åker till Sälen på torsdag och blir borta till söndag. 
Jag jobbar som vanligt så barnen ska få vara hela helgen hon farmor och Pelle. 
Jag längtar såååå mycket till på lördag! Ska bli så otroligt skönt att gå på behandling, spaa, dricka vin och snacks skit med MJ efter jobbet! Första gången vi gör något bara hon och jag, utan barn ... 
Däremot kommer det bli himla ensamt att sova själv denna helg. Men det är bäst för alla parter att barnen inte behöver flänga fram och tillbaka när jag ändå kommer hem sent på fredagskvällen. 

Aja full fart mot denna speciella helg! 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Fan va lyxigt!!! Är så avis..

2015-01-12 @ 21:46:32
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0