Torsdag

Ja, igår så var jag och Kim på dejt :) 
Vi tog colectivo till Xel-há som ligger ca 3 mil härifrån. 
Xel-há består nästan bara av vatten, sötvattens floden möter havet. 
Jag tycker att det är så himla coolt att det finns sånna här platser. Har aldrig sett klarare vatten förut! 
Vi började iaf dagen med att åka ring längst med floden (igenom djungeln och ut till lite öppnare platser och sedan kom havet) det var så fint! Vi stannade och badade, hoppade från klippor, åkte zip-line, mm. När vi kommit hela vägen ner käkade vi lunch och drack drinkar. 
Sen gick vi en promenad i djungeln bland grottor och cenoter. 
Kom tillbaka till början av floden och då fick vi snorkelutrustning och snorklade hela vägen ner. När vi var klara med det var klockan 16.00 (legat i vattnet typ 5 timmar) men det kändes som 1 h! 
Vi tog en varsin strawbeery daiqiuri innan vi tog taxi hem. 
Väldigt bra dag!! 



När vi kom hem sov båda ungarna så då fick man tom duscha, sminka och göra sig klar på egen hand! 

På kvällen år vi på en japansk restaurang med egen kock vid bordet som hade en show med maten. Åh så tog jag sushi till förrätt! Det hade jag längtat efter! 
Maten var SÅ god och det var riktigt kul att se kocken laga japansk mat. 




Mammas modell ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0