Tack och godnatt

Helgen satt som den skulle. Igår kväll hämtade jag mina föräldrar på Arlanda, sedan släppte de av mig vid MiraMar där jag mötte upp Kim, Jonn, Sandra , Sarah och Daniel. Åt tills vi inte kunde få i oss en smula till. Grym mat! 
Sedan gick jag och Kim vidare till Park där vi drack en varsin drink. Sedan kom Mikaela och Mia och slog sig ner vid oss och då blev det mycket prat och skratt. En flaska bubbel gled ner också. 
Jättetrevlig spontankväll ❤

Idag har vi bara gjort massa to do grejer. 
Imorgon är det dags för Alicia att återgå till det gamla vanliga, nämligen att hänga med min mamma om dagarna. 
Men denna vecka är verkligen FULL proppad med saker som händer! 

Mån- jobb! 

Tisdag- Alicia 1år! belysningsmässan i Älvsjö börjar (Alicia ska till BVC, vaccinationer) 

Onsdag - Junia ska på dans, Kim jobbar i Uppsala-sover borta. Alicia ska sova hos mina föräldrar. 

Torsdag- jag och min far åker till mässan. 

Fredag- ledig med barnen - förbereda, handla all mat och fixa inför lördagens kalasmiddag. (Kim och mamma lagar maten) 
 
Lördag - 33 personer (släkt och gudföräldrar) kommer på Junia's och Alicias födelsedagsfirande. Vi bjuder på buffé och tårta. 

Söndag - bara ta det lugnt! (Och äta rester) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0