Söndag

Klockan har strax efter halv fem och jag och Junia har precis lagt oss för att vila lite efter stranden. Varit 28-29 grader i skuggan idag så man är rätt trött nu. 
Idag började vi med Bamseklubben 09.30 där de blev pirater och letade efter skatten...och sen har dagen gått i ett. Varvat pool med havet. Ännu en jättefin dag. 
Ikväll ska Junia på pizzaparty med Bamsegänget. Ska hämta henne vid 19,20 och då börjar minidiscot och lite show. Vi har bokat bord på en fisk och skaldjursrestaurang ikväll. Allt är som sagt all inclusive men man måste boka bord några dagar innan till alla a la carte. De blir snabbt fulla. 
Vi andra tänkte bowla medan Junia är på pizzakväll. 
Jepp tom bowling har de här! 
Imorgon ska vi ut på utflykt till Xcaret. Jag hat varit där förut men jag kommer knappt ihåg något så det ska bli väldigt kul! 

Hörs då! 






Mina godingar 💙💙💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0