Lyx tisdag

Imorse åkte jag, mamma och Alicia till sthlm och gjorde oss fina hos Elin. 
Mamma plockade ögonbrynen och gjorde naglarna. 
Och jag färgade fransar o bryn, plockade ögonbrynen och vaxade benen. 
Jag tycker faktiskt inte att det gör särskilt ont att vaxa, men det kanske är för att jag har så lite och tunt hår. Tror håret "dör" ut efter några vaxningar. 
Sen när vi var klara åt vi en jättegod lunch på café blåbär. De har såååå goda sallader!!
Sedan tog vi tåget hem och handlade lite nödvändigheter på stan innan det var dags att hämta Junia. 




Nu har ungarna ätit middag och jag ska börja med våran. Malin och Elin kommer på middag och det blir fisk och skaldjurssoppa med aioli. 

Trevlig tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0