Lördag!!

Hej håå! Är på väg hem från jobbet. Ska försöka hinna göra mig snygg till kvällen. Vi åker till sthlm kl 17! 

Junia har dansat och varit på Matildas kalas. Alicia har hängt med Kim. 
Inatt ska Alicia sova hos mina föräldrar och Junia ville av hela sitt hjärta sova hos oliver och Matilda. Det har hon pratat om hela veckan! 
Asså min stora tjej ska sova borta hos kompisar för första gången! Hoppas det går bra, men jag tvivlar inte ett dugg på det. Junia är absolut inte sån som måste sova hemma eller blir orolig utan oss. Hon är en mini-me, exakt så var jag när jag var liten. Jag älskade att sova borta. 



Fick en bild från Mary, min lilla prinsessa ville såklart vara spiderman på kalaset som hölls på ett lekland. 

Ska bli väldigt trevligt ikväll ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0