Lördag

Idag körde vi förmiddagen på stranden. Varmaste dagen hittills. Jag och Kim gick längs med den långa stranden fram och tillbaka. 
De anordnar många träningspass här så som yoga, bodybalance, zumba, core mm. Och kl 12 är det alltid vattengympa i en av poolerna. Faktiskt kul så jag degmorsan också får röra lite på mig 😜 jag är ju inte sådär duktigt så att jag går till gymet! 
Så efter det passet gick vi och åt på en ny restaurang buffé precis vid havet. Fantastisk utsikt! 
Kl 18.15 hade vi bokat bort på en italiensk restaurang och där var det massa god tapas till förrätt. Parmaskinka, korvar, oliver, massa massa parmesan, carpaccio, tomat/mozzarella osv. 
Till huvudrätt tog jag faktiskt en pizza. År och dagar sedan jag åt en. Efterrätt en tiramisu.
Fantastisk bra kväll,  båda barnen slocknade kl 19. Jobbigt att vi bara har en vagn. Tänkte inte på att tidsskillnadan skulle sitta i såhär länge för Junia brukar lätt kunna vara uppe till 22 när hon sover middag på dagen. 
Man kan hyra en vagn här på hotellet så vi funderar på att göra det resten av tiden. 
Efter middagen gick vi och tog en drink och sedan gick vi till vårt rum och spelade ett parti TP och vem vann? Jo jag 😊😊😊















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0