Det flyter på ...

Hej, idag har dagen gått i raket-fart och vi har lyckats pussla ihop tiden fram till julafton bra. 
Idag fick barnen dela upp sig efter dagis. 
Cecilia hämtade Alicia och åkte hem hit för bad och lek. 
Och farmor hämtade Junia, för de ska gå på pippiteater i sthlm imorgon så hon ska sova hos farmor och Pelle. 

Trodde inte att det skulle gå så lätt för Cecilia att få med sig Alicia från dagis eftersom Junia var kvar en stund, men det hade gått jättebra. Alicia visade sin plats och sa inte ett knyst om att åka hem utan Junia. 

När jag kom hem från jobbet stod maten på bordet 👍🏼
Kändes lite konstigt att bara vara tre runt matbordet. 
Rebecca kom förbi också, med julklappar. 😍

Avslutade kvällen med en film. 

Imorgon ska jag upp tidigt då det är julfrukost och julklappsutdelning innan öppning. Ska bli jättemysigt! 
Jag har faktiskt tagit ledigt på onsdag just för att jag måste städa och kånka stolar, bord och göra iordning till julafton då gästerna förväntas komma 11.30. 
Så sista arbetsdagen imorgon sen är jag ledig till söndag då vi ska plocka bort julen i affären. (Sååååå skönt!)

Skäms över hur mycket julklappar vi har köpt. Skyller på att vi blir många på julafton. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0