December 2015

Skulle ljuga om jag inte sa att december verkligen har fått mig att tänka till. 
Har aldrig haft sådan ångest och stressfyllt liv som de senaste veckorna. 
Man tänker till... 

De enda man inte kan köpa för pengar här i världen är hälsan. 

Men vi har trots allt blivit välsignade med hjälpsamma vänner och familj. 
Utan er skulle jag inte ha klarat mig igenom december. 

Julbak med kusinen Tilde. 

Shopping och middag med kollegorna! 



Middag på lilla styrbjörn med mina tre skaldjursälskande vänner 😜

Granen flyttar in

Vi och hela tjocka familjen och vänner kollar på tjejernas luciafirande 

Glöggmys och middag hos Emma och Gurra. 

Världens bästa Julafton firas hos oss ❤️


Även om detta år mest speglar de goda ting som livet erbjuder har vi varit med om motgångar också, 
Jag personligen tycker att 2015 var ett mellan år med ett tufft slut.  Jag har så svårt att se ljuset i tunneln och har lätt att bara måla allt svart när det inte går som planerat.
Vet att det är något jag måste jobba på. 

Nu så passar jag på att säga GOTT NYTT ÅR till er alla, imorgon åker vi till Thailand, men kommer såklart att blogga därifrån. Ni känner ju mig vid det här laget ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0