Lördag o söndag

Igår så gick jag, Kim o barnen till en restaurang som har en liten lekpark (om man nu kan kalla det för det) och det var så skönt att sitta i lugn och ro och äta medan ungarna lekte. 
Våra föräldrar åt på en fisk o skaldjursrestaurang precis vid vattnet så det var nog en lyckad kväll för dem med! 
När vi var klara promenerade vi bort till dem och drack en karaff vin för att sällskapa lite innan hemgång. 

Idag har vi varit o badat hela dagen. Åsa, Lasse o pappas sista dag här. 


På kvällen blev det helgrillad oxfilé och jag o Åsa fick dela på en hummer liknande sak på 1,4 kg som var 👍 mamma hade kirrat go aioli till och vi grillade citron.
Perfekt! 



Efterrätten bestod av Åsas berömda daimkakor. 
21.20 var det dags för Kim att skjutsa ner dem till båten. Alltid jobbigt att säga hej då... Men imorgon får vi nya gäster, Sarah o Budda kommer kl 08.40! 

Nu är jag helt slut för jag o mamma satt igång med städningen precis efter att de åkt, klara nu och nu blir det sängen! 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0