Today

Idag kĂ€nns det lite i benen. Det blev 14 km pw idag. Faaaasen vad jag kommer att sakna dessa promenader! 😱
SĂ„klart att jag kan gĂ„ efter jobbet, men det Ă€r inte samma sak! 

Buhuuu, men men bara att sĂ€tta igĂ„ng med det verkliga livet. 
Jag Ă€lskar ju mitt jobb. DĂ€remot Ă€r jag nog ganska virrig av mig och skulle aldrig klara mig utan min kalender haha. Skriver upp ALLT! 
(Fast ibland glömmer jag hĂ€lften) 

Men tillbaka till idag sĂ„ gick jag och MJ, lunchade pĂ„ tidermans. 
Sen passade jag Spencer nĂ„n timma för MJ skulle tatuera in hans namn bredvid Matilda och Olivers namn :) 

Kl 14 gick jag hem och sĂ„ kom Sarah förbi efter hon slutat jobbet. 
Vi pratade och planerade sommaren. 
Och bokade en weekend till Palma 4-7 juni. SĂ„klart fĂ„r vĂ„ra mĂ€n följa med ;) 
Jag och Kim brukar smita ivĂ€g i samband med min födelsedag och vĂ„r förlovningsdag sĂ„ detta ska bli jĂ€ttekul och mysigt! Älskar Palma! 

Ja, vad har Junia gjort idag dĂ„? 
Jo hon har hĂ€ngt med sin kusin Lucas hela dagen. 
Han ringde igĂ„r kvĂ€ll och sa att han hade studiedag (han Ă€r 16) idag och frĂ„gade om Junia ville skippa dagis och vara med honom istĂ€llet. Eh sĂ„klart att hon ville det, sĂ„ Kim skjutsade dit henne imorse och dĂ€r har hon varit hela dagen. 
❀ NĂ€r Tilde kom hem frĂ„n skolan gick de till lekparken och gjorde massa annat skoj. SĂ„ bestĂ€mdes det att Junia ska fĂ„ sova över hos dem pĂ„ fredag. SĂ„ kan Tilde följa med Junia pĂ„ dansen osv. 
👍 Super bra! 

Ja, sĂ„ godnatt dĂ„! 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0