Måndag

Alicias första dag ensam på fsk. 
Och det gick........... GÖR BRA! 
Kim lämnade, hon var på bra humör, vinkade hej då. 
Det var köttbullar o makaroner till lunch. Hon åt bra och humöret var fortfarande på topp (fick bild och sms där det stod: Alicia har haft en bra förmiddag ute och inne, nöjd och leker. nu äter hon köttbullar själv. Strax vila :)
Vilan gick utan problem, hon somnade fort och sov 2 h. 
Jag hämtade båda barnen kl 15. Det var en superglad Alicia som kom gåendes emot mig. Åh jag är så glad att allt har gått så bra och jag håller tummarna att veckan fortsätter såhär! Helt underbart! 
Det enda negativa är att det känns som hon har vuxit så otroligt mycket på en kort tid... På alla plan. Hon blev plötsligt ett barn och inte en bebis. 

Gud mitt hjärta svämmar över av stolthet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0