hej hej heeeej!

Åh älskade lördag, du är så välkommen!
Den här veckan har varit bra, i torsdags så var vi ute hela dagen.
När vi hämtade Junia så stannade vi kvar en studn och Alicia fick gå runt och visa upp sig inför måndagens start. Hon verkar trivas och Junia är ju så stolt!
På kvällen så var jag med Cecilia, Becca och Sarah. Vi år middag, drack vin och spelade party TP och hade jätteroligt. Gravade så mycket att tårarna sprutade! Kom inte hem förrän 01,00 på natten, så det var inte lätt att komma upp på fredagsmorgonen och jobba. Men helt klart värt det!
I fredags så jobbade jag, Junia var ledig men spenderade dagen och natten hos min bror med familj.
När jag kom hem från jobbet så åt vi rökta räkor, med olika aiolisar och baguett. Så efterlängtat!
Kollade på Lets dance och bara tog det lugnt. Alicia var supertrött och somnade vid 20-tiden.
 
Idag har jag jobbat, ska strax åka hemåt. Ikväll är det mammakväll hos Mikaela. KUUUUUUUL!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0