Firar in våren på Kaly

Ikväll bokade jag flygbiljetter till kalymnos! 😀
Vi åker ons den 6 maj (bara 13 dagar kvaaaar) kl 06.40. Landar i Aten 11.20 och vårt lilla propeller flyg till Kaly går 12.45. Är framme på ön 1 h senare.  
Jag ska försöka packa så smart som möjligt, en resväska och en vagn. Det räcker för oss tre. Såklart får Junia en rygga med iPad och lite annat att sysselsätta sig med och Alicia och jag delar på en nödvändighets väska. 
Alicia får sitta i babybjörnen när vi mellanlandar. Just vid sådana här tillfällen skulle man vilja ha fler än två armar. 
Junia är så pass van att flyga nu så henne litar jag på. Hon vet vad som gäller. Så jag tror vi kommer greja detta utan större problem. 

Vi blir borta 17 dagar ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0