Update

Alicia kan klappa händerna. Hon är överlycklig. Jag och Junia brukar sjunga "klappa händerna när du är riktigt glad" varje dag tillsammans och igår klappade Alicia med oss. 
Junia brast ut i skratt och skrek Aliciaaaaa klappar mamma!!!! 
Mina tjejer alltså ♥

Junia är rolig. Hon säger så roliga saker nu, som ikväll när jag låg och nattade henne. 
Hon frågade vad farmor och Pelle gjorde, jag sa att de ligger och sover hemma i Stockholm. 
Jaha sa hon... 
Sen frågade hon vad Sarah gjorde. 
Em - Hon är också hemma hos sig med Budda. 
J - och pussas? 
Em - haha ja det kanske dem gör...
J - Malin och Henrik då? 
Em- de sover också.
J - Neeeeeej mamma, dem pussas. 
Em - Hahaha jaha 
J - Var är pappa? 
Em - Ja han tränar, med Danne. 
J - vem pussas Danne med? 
Em - ingen faktiskt 
J -  jo, med mamma Emelie.
Em - näää, jag pussas bara med pappa. 
J - jaha, då pussas Danne med Billie (hans hund) 
Em - hahaha vad får du allt ifrån?!




Kommentarer
Postat av: sarah

Underbara unge!

2014-09-23 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0