Torsdag



Okej ska bli bättre att lägga upp lite bilder. 
Imorse spöregnade det ute. Men som tur var hade det lugnat ner sig en aning när jag och Mary gav oss ut. 
Det positiva med regn är väl att man går ännu snabbare och svettas ännu mer eftersom regnkläderna inte direkt andas. 
9,1 km blev det idag, jag hade lite bråttom hem för jag skulle till jobbet. 
Men först ge föda till Alicia - och mig själv. Och såklart en dusch. Sedan hämta beställningar. 
Köbildning efter broöppning på motorvägsbron. hATAR när det är broöppning där för det tar så sjukt lång tid. Jag hade druckit 1 liter vatten i samband med lunchen, och jag blev så kissnödig där i kön (trodde ju att jag skulle klara mig till etuna, och det skulle jag ha gjort om det inte vore för broöppningen). Visste fasen inte vad jag skulle göra. Men jag höll mig, till nykvarn. Där och då så fick jag åka av och sätta mig och kissa i skogen. Nöden har ingen lag 😳

Aja vidare till jobbet. Ni vet det vanliga gjordes. 
Åkte hem 17.30. In på öob och Willys i etuna för att leta kräftprylar- utan resultat. 
Ringde till Willys i södertälje för att höra om de möjligtvis kunde ha något kvar. Men snubben jag pratade med visste inte ens vad kräftservetter, hattar och dylikt var för något. Jo vi har servetter fick jag till svar, ja men jag vill inte ha vanliga servetter jag vill ha kräftsaker som man har på en kräftskiva?! Fortfarande tyst. Nä, okej men nja. Jag orkade liksom inte. Men det är helt ok tycker jag, att jobba i en affär som typ precis har haft sin stora kräftsäsong och inte vet vad kräftor är 😡 
Okej om jag hade frågat om nån konstig ost eller mandelmjöl som är godkänd för LCHF kost, då förstår jag om man inte har allt i huvudet. 
Jag vet, jag överdriver men jag blir så irriterad på småsaker ibland. 

Hemma:
Middag, duschade Junia, på med pyjamas, natta, jag är trött, vi hörs imorgon istället. 
Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0