Nu måste jag sova!

Fårse om jag kommer ihåg allt. 
Vi började dagen med sång på bibblan med Mary hennes kids och Sarah. 
Junia verkade gilla det, hon sjöng med och gjorde rörelser. 
Sen gick jag och Sarah (och barnen) och fixade lite små stuff på stan. 
Lunch på nancys. 
Hemma blev det röjning och Kim kom hem rätt tidigt. 
Kl 17 drog jag och Mary och gymmade 30 min i kusens. As skönt! 
Hann precis med en dusch hemma  innan cilla och Becca kom och hämtade mig. Plockade upp Gurra på vägen så köpte vi sushi. 
Ikväll har vi kollat på idol, ätit gott, skrattat massor & vi spelade vem vet mest o  Junia är världens roligaste just nu. Hon driver med en, är det verkligt? Hon är en riktigt slug filur den där damen... 

Jag måste sova, dans imorgon (för junis) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0