Lördagkväll

Ja efter dopet ville ju inte Junia följa med hem så hon åkte till sthlm med Hampus, Elin och Malin. De lämnade av bilen hos Elin och Hampe sen fick hon åka tunnelbana hem till farmor och Per. 
Fick denna bild skickad till mig. 
Hon är så stor nu min lilla tjej. Vill inte vara med mamma och pappa utan vill ut på äventyr. Tror hon ärvt det av mig för jag packade alltid en "ifall att nån frågar om jag vill sova kvar/över" väska på helgerna. Jag älskade att sova borta, inget ont om mina föräldrar, de var bara helt enkelt så booooring ;) 

Junia, mamma är stolt över dig ❤

Här hemma har jag lyxkväll. Oliver, ost och vin i soffan. Kim kirrar middag i form av rostas med råstektpotatis  gosås. 

Trevlig kväll vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0