Lördag

Kvällen igår var jättetrevlig och vilken fin solig kväll det blev! Tack för igår! 


Imorse (kl 10) var det dags för dans. Junia var förväntansfull. Det var många barn 12-15 stycken skulle jag tro. Vissa barn vilda andra blyga. Endel föräldrar fick vara med men jag smög ut efter uppvärmningen. Det tar en liten stund för Junia att släppa taget, ja sisådär en låt sen kollade hon inte ens på mig. 
Asså hur stolt blir man inte när man ser henne försöka med allt. Glada unge! 

Nu har jag faktisk sovit en stund, natten var jobbig. Tror båda barnen behöver sova utan varandra. Alicia sover i egen säng men i samma rum. Junia får sova hos oss och Alicia får sova i eget rum. Kanske det här med att de väcker varandra upphör. Skulle vara GULD. 
Resten av familjen är ute just nu, med Jonn, de skulle köpa lördagsgodis. Gott gott! 
Får se hur kvällen blir. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0