Helg!

Sitter just nu och väntar på att Junia ska bli klar med dansen. Hon tycker verkligen att det är kul! Så härligt att börja en lördag på detta vis. 



Igår så var vi hemma hos Nina, Hampus och Anton. De har precis flyttat in i nya lägenheten så det var kul att se hur de hade det och såklart snacka av sig.
Ungarna åt korv m bröd och Alicia var mycket nöjd med barn runt omkring sig. 

På eftermiddagen tog vi det lugnt hemma till Kim kom från jobbet, jag gav mig ut på en joggningrunda på 4.3 km och jag höll på att smälla av va jobbigt. Fan tråkigt är det också.
Sen köpte jag och Junia glass. 

På kvällen gick Kim ut med grabbarna på middag och drink så hos oss blev det idolkväll med Becca och Jelena.
Planerade lite inför kräftis och snackade om allt mellan himmel och jord. 
Barnen somnade tidigt, skönt! 

Idag efter dansen är det dags för dop. Ellen ska döpas i Tvetakyrka. 
Sen vet jag inte vad vi ska göra, antingen middag med Malin, Hampe och Elin hos Carina o Per, eller bara en slapp hemmakväll med vin, oliver och ost ;) 

Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0