Fullt ös!

Kl 09 träffade jag Mary och vi gick o gymmade 45 min, sen pw på en mil. Var hemma kl 12 och fick i mig lite lunch på stående fot. Alicia åt kalops :) 
In i duschen och gjorde mig jobbklar. Kl 13 åkte jag till ekonomiljus för att hämta beställningar och sedan vidare till etuna. 
Väl där så blev det faktura genomgång, löner, annonsfix och så åkte jag och bankade pengar det sista jag gjorde. Alicia blev väl omhändertagen av mina kollegor Sofi och Maria. 
Nu kom jag precis innanför dörren. Kim är och hämtar Junia hos farfar och Åsa. 

Sååå skönt med fredag imorgon! Ingen prommis inbokad då Junia är ledig på fredagar. Tror inte hon håller god min i vagnen så länge. 

Imorgon ska vi till nykvarn till bokföringsfirman och sen vidare till Nina. 

Hej svejs. 

En gammal goding 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0