Alicia 7 månader ❤

Med andra barnet går tiden ännu snabbare. På gott och ont. Såklart jag vill att tiden ska gå sakta, får liksom ångest över att jag inte har en bebis bebis längre. Men det är så himla härligt när de hänger med och lyssnar, skrattar och gör andra utryck. Nu kan hon sitta och leka på mattan i Junia's rum och tycka det är kul och spännande- på riktigt. 
Jag längtar tills mina barn kan leka med varandra och konversera på riktigt. Det ser jag så mycket fram emot. 
Andra tanden, vänster nere dök upp idag också. Kanske därför de två senaste nätterna inte varit speciellt roliga. Men hon är precis lika go och glad om dagen. Det är ju skönt det! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0