Mycket har hänt...



Tycker det är väldigt roligt att fler har hittat till min blogg. 
Jag tycker det är ballt att jag lärt känna vissa av er genom bloggen, vi kanske inte är nära men en skön bloggvän är också en sorts vän. Man kan fråga saker och få vettiga svar tillexempel :) Sen så har jag kommit några väldigt nära som till en början bara var ett "kommentera på varandras bloggar" relation... och nu träffas man i verkliga livet. Det är jag överlycklig för! 

Men till saken, alla ni nya (och gamla) såklart, om det är något ni undrar över eller vill att jag skriver om.. Så hojta till! 

Jag tycker det är kul och det är en bra stämning här trots att jag har en öppen blogg 👍, bloggen är fortfarande som en dagbok och jag skriver främst för att komma ihåg och blicka tillbaka....såklart så skriver jag så att mina föräldrar och Cecilia...o ni andra långt ifrån oss ska få ta del av det vi pysslar med om dagarna. 


Kram från oss! 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hur går det med husletandet? Tänkte på det vi pratade om sist med att om ni flyttar från Södertälje om barnen får gå på tom tits och jag tror fasen inte det 😱 har en kompis som flyttar från Tumba till Nykvarn och dom får inte gå kvar mer än 2 månader. Kram

Svar: Vi kollar för fullt, men tyvärr dyker det inte upp så mycket just nu. Har tänkt på det du sa med Nykvarn och att de måste byta fsk då. Helst vill jag ju inte det, men om drömhuset dyker upp så spelar det ingen roll om de måste byta.
Vi vill bo i p-hagen, viksberg, nykvarn eller möjligtvis centralt om rätt villa blir till salu men det händer väl knappast (tänker på de runt Oxbackskliniken)
Kram!
emelie

2014-10-10 @ 10:13:37
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!
Jag har en fråga, vill ni ha fler barn?!
:)

Kram till dig!

Svar: Det är inte så att vi inte vill ha fler barn, det är bara så att vår livsstil sätter stop för det nu.
Får se om 3-4 år, mycket som kan ändras på så lång tid men om jag känner oss rätt är vi rätt inställda på att driva våra företag nu och försöka få vardagen att gå ihop på allra bästa sätt.
Vet att vi inte är de första på jorden som skaffat barn fast man är mitt uppe i att göra karriär osv, men vi känner båda två nu att vi aldrig skulle hinna med tre barn.
Men såklart skulle mitt liv bli komplett om en lillebror gjorde entré om några år.
Drömma kan man väl få göra i alla fall ;)
Kram på dig!
emelie

2014-10-10 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0