Helgen

En av de bästa helgerna på länge! 
Orup var ju superbra! Jag o mamma satt och sjöng med i varenda låt och hela Hamburger börs gungade! Vi drack skumpa och hade en väldigt trevlig kväll. Min mamma har väl alltid haft ett speciellt band till denna Orup eftersom de umgicks endel när de var unga, så kan verkligen förstå att det är roligt för henne att se och höra han live. 
Hans låtar har spelats flitigt hemma så att säga...
Barnen och Kim var hos farmor på Kungsholmen så de hämtade upp oss när showen var slut. 

På lördagen jobbade jag, Kim och barnen var i nykvarn för att fira Micke 30 år! Massa ungar och gottis ,kul för dem. 
På kvällen åkte vi till Tele2 arena där vi firade Henrik 25 år. Vi var 12 pers som bowlade (i lag och såklart att mitt lag vann) sen blev det klassisk middag på olearys. 


I söndags så blev det en hemmadag, Junia och Kim åkte och handlade, tvättade bilen och lite sånt medan jag och Alicia körde tvättstugan. 
Mot kvällen gick jag och Alicia ut och mötte upp Mary och Spencer. Gym och milen blev det. 
När vi kom hem "bakade" vi pizza, som Junia säger. Så det blev en pizzakväll med mys framför tvn resten av kvällen. 

Idag är det jobb igen, dock blir det en kort vecka för mig! Tar "helg" redan på onsdag kväll! 😃😃😃 
Vi har stängt på lördag nämligen och då har vi bjudit ut anställda och respektive på galej och hotellnatt i sthlm. 

3 mil förra veckan ✔







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0