Hej

Det är helg igen. Vi startade dagen med att gå till Moraberg. Där vi träffade Mary, barnen och hennes syster. Gick och kikade lite, var meningen att vi skulle fynda på nyöppnade stadium outlet men det var för mycket folk. Gick istället till intersport där jag köpte två par skor för 995 :- spänn. Perfekt att gå ut och gå med och ha på jobbet. 
Sen fick Junia en jacka från McKinley, super snygg och billig för de hade 25% off på jackor och overaller. 
Sen blev det lunch på donken, innan jag och ungarna promenerade hem igen. 8 km med två snälla barn :) 
Ett par svarta Nike och de rosa/svarta adidas blev det. 


Nu håller jag på att göra mig klar, ikväll ska jag nämligen bjuda min mor på en helkväll på Hamburger börs där Orup har show samt middag. Tycker hon är värd det eftersom hon är en sådan bra barnvakt åt våra två prinsessor! 
Ska gå hem till henne vid 5 tiden och där blir det en fördrink innan vi drar oss in mot stan. 

Vi hörs då! 
Mysig fredag på er! 

Kommentarer
Postat av: Nina

Va 2 par för 999? Normalt kostar dom rosa 1200 ju 😳

Svar: De rosa kostade 599 och de andra 399! Värsta kapet!
emelie

2014-10-25 @ 14:05:01
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Lisa

Shit vilket kap

Svar: 👍😊
emelie

2014-10-25 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0