Tisdag

Herregud vad min hjärna överarbetar nu. Inte bara jobbet, det är ganska enkelt att koppla bort "hemmet" när man väl är på plats. Men just nu är det mycket, mamma är sjuk och jag har fullt upp med att försöka få livet att gå ihop utan henne, vilket inte är så lätt!
Sen så är det utvecklingssamtal på torsdag em och ja... Ni vet. Jäktande mellan livets olika to do. Inte bara jag, Kim gör allt han kan han med. 
Jag vill gå på allt, jag vill vara med på allt, jag vill inte missa något. Varken hemma eller på jobbet och som ni förstår går ju inte riktigt det ihop. 
Vi har ett mål att nå på jobbet också, och vi är på god väg då vi ligger 16% bättre till än förra året! Fan va skönt det skulle vara om vi avslutade månaden (eller tom året med dem siffrorna) 
Jag har tänkt att vara mammaledig i januari och det skulle inte skada med en sådan fin julklapp som höjd omsättning. 

Vi hörs när vi hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0