Regnig fredag!

Vi började dagen med att möta upp Mary och kidsen. Promenerade till polisen där Junia fick göra nytt pass. 
Hon var stensäker på att det var Alicia som var på kortet i hennes gamla pass. 
När det var gjort blev det donken och en varsin happy meal. Glada barn :) 

Väl hemma har jag bara röjt undan. Ni vet. Det vaaaaanliga. 
Strax kommer Kim hem från jobbet. Han och Junis ska åka och handla kvällens middag som blir tapas (Gud vad gott) och jag tar med mig Alicia på en PW. 

Imorgon jobb, sen ska faktiskt jag på en tjejig tjejkväll hemma hos Sarah med vinprovning och pizza! Grejt eller! Kändes som det var år och dagar sedan vi gjorde något bara vi tjejer. Okej det var möhippan i juli så det var inte SÅ länge sen.... 
Ha en skön fredag då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0