Nästa vecka...

Får jag äntligen slänga upp julen här hemma! Jag är rätt nöjd med förra årets style så jag kommer bara ha några nya saker. 


I sovrummet, min absoluta favorit, Elflugan Grande från SMAK design. 

Junia's & Alicias rum: 


Urgulligt tåg med led belysning, funkar även perfekt som nattbelysning. Får stå i hyllan. 



Rosetta ljusstake i metall från Startrading. 

Istappsslinga från startrading 

Vardagsrum: 


Vira ljusstake från Startrading, men jag skippar de röda rosetterna och sätter på 
Dekorationshylsor i koppar från konstsmide. 

Ytterdörren/hallen. 
Färgglad kul-krans med batteri. Från startrading. 





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh jag vill verkligen ha vira ljusstaken!!!!

2014-11-23 @ 21:19:55
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Lisa

Var kan man köpa dekorationshylsorna?

Svar: Ska finnas i alla lampaffärer. Kolla elkedjan. Annars kanske Åhlén... :)
emelie

2014-12-06 @ 15:19:28
Postat av: Lisa

Tack då ska jag kolla på något sånt ställe 😊

2014-12-08 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0