Hej hej hej

Åh nu har jag halkat efter i det mesta. Hemmet är ostädat, jag har inte en enda blomma för alla har dött! Måste köpa blommor! Jag har inte fixat inför advent fast jag kan välja och vraka bland 100-tals produkter. 
Jag har inget smink kvar. Gräver i min foundation varje morgon för att få lite lite färg i fejan. Mascaran är torkad, alla penslar är borta, min ansiktscreme är slut, oljan också. 
Ungarna ska ha något trevligt på sig när de fotograferas. 
Julklappar ska inhandlas. (Jag har fullt upp varje helg fram till jul!) 
Ska försöka komma iväg med Kim på söndag och åka till kungens kurva för handla barnens julklappar i alla fall. 
Va mer? 
Jag önskar mig jättemycket saker. Jag är väldigt bra på att önska mig saker. 
Haha. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0