Årets julbak avklarat!

Åh idag har vi bakat i fleeeera timmar. 
Kl 10 började vi med lussebullar av alla dess slag. Junia och Tilde har bra fantasi i alla fall! 
Sedan blev det pepparkakor med glasyr. Junia åt upp halva sin deg. 
Alicia var också med större delen av dagen (hon tog en sovpause), hon skötte sig bra :) glad unge! 

Vi avslutade dagen med att göra kokosrutor doppade i choklad. Mina favoriter!!! 













Kl 16 var vi klara, Kim kom och hämtade oss och sedan gick vi på en visning i mariekäll. 270 kvadrat var huset på, gick nästan vilse. Det var fint, men inte vår stil. Väldigt svårt att göra huset personligt, tyckte verkligen inte om ljussättningen. Infällda led i kallt ljus i hela huset. Och då menar jag att det satt 3 spot/kvadrat typ. Sånt pallar jag inte. Armaturer i fönster och tak är superviktigt för att få sin egen touch. 
Men jättefint renoverat och härligt område tycker jag. 
Jag skulle lätt kunna tänka mig att bo centralt bara rätt hus dyker upp.
Nu på kvällskvisten har jag tränat, Kim har gjort en gudomligt god pasta och farfar Lasse kom förbi och hämtade sina lussebullar Junia hade bakat. 
Nu: film sen soooova. 
Imorgon smäller det, årets viktigaste vecka!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0