Work-day

Jag är alltid en sån tidsoptimist. Tänk att jag inte lärt mig det efter två barn! Herre herre Gud vad jag tror att jag klarar allt på rekordfart. 
Lämnade Junia, åkte till eljus, Narva , etuna jobbade. Glömde ju helt bort att jag skulle stänga aprilpärmarna och lämna in till bokföring. Så det var bara och ringa Åsa och be henne och farfar Lasse hämta på dagis. Som tur var kunde de det! Åh tack!!! 
Jag satt kvar och gjorde klart fakturor och sen bankade jag pengar. 
Åkte förbi nykvarn och lämnade pärmarna och sen vidare till södertäljebutiken och lämnade några beställningar. 
Vad jag babblar på. Alicia har varit JÄTTEsnäll, jag däremot har glömt att både äta och dricka. 
Hej huvudvärk, måste lägga mig ner ett slag. 

Det var kul att se butiken igen, den har blivit så fin med nya ställ från belid. Å såklart kul och välbehövligt att catcha up med Sofi! 

Vi hörs då...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0