Sol!

Igår när vi vaknade var det mulet och regn. Och det höll i sig till kl 17, sen sprack det upp och solen tittade fram. 
Men det gick ingen nöd på oss, vi spelade spel och lekte hemma. Åt lunch och sen gick vi och handlade. 
Ganska skön dag i alla fall. 
På kvällen gick vi ut och åt middag i Elies. Sandra bjöd och det var en lyckad kväll. När vi kom hem kollade vi på ESC men vi gick och la oss när alla låtar hade spelats. Jag var dötrött. Visste innerst inne att Sverige inte skulle vinna ;) 

Men nu har vi vaknat! Alicia sov hela natten utan mat så jag är en utvilad morsa. Och idag....vaknade jag upp med denna utsikt. Bara pyttemoln på himmeln så idag blir det stranden. 


Solstrålen har vaknat ❤

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad kul att du uppdaterar på semestern! :) Alicia är ju bara för söööt! Kram på er

Svar: Vi har wifi i huset så det är nemasproblemas :) kram kram
emelie

2014-05-11 @ 10:05:38
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: josefin anero

Asså bilden på Alicia... Så otroligt söt!! hela jag började le när jag såg den.

Svar: Hehe ja, bästa sättet att starta dagen är att se hennes morgonsmile :)
emelie

2014-05-11 @ 19:17:15
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0