Res-hjärnan är igång

Börjar få res-hjärna. Stressar upp mig ang packningen och lite allt möjligt. Tycker det är jobbigt att tänka sig in i; vad behöver mina barn i handbagaget?
Okej det är inte så svårt att knäcka den nöten hehe, ganska lätt men jag ORKAR inte just nu. 
Jag har tänkt ut en plan, Kim får ta båda barnen och dra iväg en sväng när han slutat jobbet på torsdag. På så sätt kan jag packa i lugn och ro och då behöver det inte ta hela kvällen/natten utan vi kan fokusera på att laga mat tillsammans och myspysa sista kvällen istället. Då ska vagnen vara nerpackad, min väska på 15 kg ska vara klar och mitt och Junia's handbagage a 5 kg var (cirkus) redo och packade. 
Jag kommer säkert ligga vaken till sent och fundera över allt och om väckarklockan verkligen kommer att ringa. Osv osv så är det alltid sista natten. 

Det som måste göras innan vi drar är; åka till jobbet en dag och banka pengar och lite annat sådär, åka till Skärholmen och kolla cubus bikinis, färga utväxten, köpa sandaler till Junia och imorgon ska vi på visning nr 2 på huset i viksberg. Det var väl allt? 
Malin kommer och käkar imorgon kväll och på onsdag sista zumbapasset för denna säsong. Lite ledsen att jag missar resten av gångerna. 

Jalla hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0