Hej



Min minsting börjar hänga med mer och mer. Hon "snackar" och vill gärna sitta med i längre stunder. 
Hon har alltid sovit mycket på dagarna. sammanhängande i flera flera timmar. Men här sover hon 30-60
min åt gången ca 4ggr/dag. 
Hon somnar runt 22, får käk vid 05 och sedan brukar hon vakna och starta dagen vid 8-9. 


Kolla på min stora stjärna. Hon ska ha kepsen bakochfram som pappa. Hon ska ha stora baddräkten, hennes ord, (uv-dräkten) och sin klänning ovanpå för att bli nöjd. Och självklart gör ju jag allt för att hon ska bli nöjd! 
Förresten, vi tränar på att bli blöjfri. Fick ju ett bakslag när Alicia kom och Junia började sluta tala om när hon var nödig. Ingen fara bara att börja om... Men hon har inte gjort nr 2 i blöjan sedan vi kom hit utan gått på toa varje gång. Kisseriet är lite bökigare men det kommer väl så småningom. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0