Torsdag

Hej. Ingen lätt morgon och förmiddag. Herregud, ville bara lägga mig ner och gråta en skvätt. 
Lilla lilla A, vad är det som är fel? 
Hon somnade för 5 min sedan i babysittern. (Efter gråt sedan kl 09) 
Men vi har ätit, badat, packat, klätt på och jag själv har fått en dusch och sminkat face. 
Wooohoooo äntligen! 

Om en kvart kommer Kim. Ska bli intressant och se om vi får plats med allt i bilen. 
Har inte låtit Junia vila, tanken är väl att båda barnen ska sova sött nån timma i bilen. 

Vi hörs när vi kommer fram då. 
Ciao! 



Kommentarer
Postat av: Therese

Usch va jobbigt när hon är otröstlig så länge! :( Det finns ju så mycket som kan spela in, tex läste nyligen att bebisar kan få ont i magen av D-dropparna! Går bara att spekulera. Det blir ju bättre men det är svårt att känna det just i såna där lägen. Jag kunde inte äta lök eller choklad i början. Tacokryddan var värst! Du funderar inte på att se över kosten? Kanske testa att sluta äta mjölkprotein i två veckor? :) Ha en trevlig resa

Svar: Löken har jag inte rört sedan flera veckor tillbaka... Men får nog testa att lägga ner mjökproteinet också.
Det känns inte som hon har ont i magen, hon är bara väldigt kinkig och vill bli buren eller ligga på mig hela tiden. Det funkar ju för de mesta, man får liksom ta det nu, men ibland finns inte tiden. Man ska ta hand om Junia, laga middag ja du vet. Ibland vill man ha armarna fria (och tanka lite tålamod också för den delen)
Kram och tack för tipsen! Allt är liksom välkommet i denna knepiga situation :)

emelie

2014-03-27 @ 15:04:08
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Therese

Förstår dig precis! Elise var likadan, Edvin var ännu värre när han var nyfödd. Jag hade aldrig klarat mig utan bärselen. Hon är i den när jag lagar mat, dammsuger, leker med Edvin. Sover som en liten gris där i. Har ni någon bärsele? Vi har en babybjörn och nu börjar det bli tungt, funderar på en ergobaby nu. Den ska tydligen vara toppen bra. Hoppas det ordnar sig, aldrig kul när de är så otröstliga.

2014-03-28 @ 08:18:25
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0