Tja

Idag har jag och Alicia varit i e-tuna och hälsat på på jobbet. 
Det var med blandade känslor jag klev in genom dörren. Jag vill vara där och få ordning på mitt sätt, men så var det jobbigt också. Det är ett evighets jobb detta, att få det bra och fint. 
Belid var där idag och rev ställ och skulle upp med nya. 
Men det var kul att träffa Sofi och Alex igen. Vi hade med oss tårta, så jag och Sofi satt i nån timma och snackade av oss. 

Kl 15 var jag tillbaka, hämtade Junia och nu hemma och tar det chill. 

Imorgon ska jag och Alicia åka till Borås för medlemsmöte. Ska även besöka både konstsmide och startrading för att se och bestämma julen 2014. 
Vi blir borta till på torsdag. 
Ber till gudarna att Alicia vill sova sött i sin vagn under genomgångarna. 
Vi får väl se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0