Redan torsdag

Lämnade Junia kl 10 sen tog jag och Alicia en sväng som vanligt på ca en timme. 
Gick upp till mamma och slängde i mig 2 mackor eftersom jag inte orkade gå upp när Kim och Junia åt frukost i morse. 
Nu är vi hemma och här försöker jag få lillfisen att sova så jag kan göra mig klar. Mamma kommer hit vid 14.30 och tar Alicia med sig för att hämta Junia. Jag ska ta med mig doggen till veterinären i åkers styckebruk för vaccination och påfyllande av rabiessprutan. Hon drar till Grekland den 27 april så skönt att få henne res-klar redan nu innan Alicias dop och allt sådant som hör till. 

Imorgon fredag och Junia är ledig så jag hoppas vi får lika fint väder som idag så vi kan vara ute. 

Hej! 


Kommentarer
Postat av: josefin anero

Å va jag längtar efter promenader utan sammandragningar och lättare steg utan all vätska! Hoppas också på att kunna gå en promenad med bebis direkt efter lämning av Aleksander på förskolan. Han kommer ju gå 8-14 mån-tors så det blir inge drönarmornar på så sätt. Blir däremot en lång ledighet för Aleksander i samband med sommarn. Har ni visstelsetid från 9-15 på tomtits eller hur går Junia? Kram

2014-03-13 @ 13:03:34
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0