Måndag

I morse åt vi faktiskt frukost tillsammans hela familjen. 
Kim lämnade Junia på dagis vid tio och jag tog Alicia på magen i selen och röjde på vinden efter skidkläder. 

Kl 13.30 mötte vi mamma på BVC, jag hade ett litet samtal inbokat innan det vanliga (vikt/längd) Så mamma var med Alicia medan jag fick prata av mig. Eller det var mest BVC-kvinnan som ville kolla hur jag mår nu när jag kommit in i tvåbarns-livet. Speciellt efter starten med RS. Och ja, jag tänker lite annorlunda nu och tar hårt på vissa saker som jag inte alls gjorde med Junia. 
Tex en sak: så vaknar jag fortfarande på nätterna och kollar om Alicia andas. Jag drömmer ofta att hon inte får luft. 
Med Junia hade jag bara det "problemet" på BB. Vaknade och kollade flera ggr per natt att allt var ok 
Men så är det, inget jag kan styra över. Så länge jag drömmer om det och det finns kvar i hjärnan så måste jag ju kolla. 

Efter BVC gick jag och hämtade Junia. 

Ikväll blir det oxrullader med nån gräddsås och potatismos. Jag förbereder men Kim får laga för han är bäst på potatismos och såser! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0