Måndag

Imorse ringde klockan tidigt. Tidigt för oss är klockan 8. Jag duschade och fixade frukost sedan väckte jag Kim och Junia. Alicia fick slagga vidare. 
Kim lämnade Junia som från och med idag går med de lite äldre barnen på jord. 
Jag o Alicia var på efterkontroll hos Lena. Kollade upp allt och fick ett fett MVG. 
Gick igenom förlossningen, som på pappret ser ut som en enkel match. Ingen bristning och liten blödning på 100ml vilket var positivt för mitt blodvärde nu.
Pratade om hur livet var med två barn, hon tittade även att allt hade läkt bra där nere och att jag hittar musklerna, vilket jag typ är jäkligt bra på. Knipövningarna gör jag så ofta att jag inte tänker på dem längre. Jag gjorde dem även före mina graviditeter. 
Så nu ska jag börja gå på zumba igen, start på onsdag! Känner mig peppad. 

Jepp sen gick jag hem till min mamma och åt lite lunch. Alicia fick vara kvar hemma hos henne och jag gick hem och röjde av med dammsugaren, tvättade berget av tvätt sedan helgen och gick ut med Wilma. 
Klockan tre möttes vi utanför Tom Tits och hämtade Junia. Hon visade sin nya plats. Min stora lilla tjej :) 

Ikväll kommer prästen hit och vi ska gå igenom dopet. 
Sen ska jag faktiskt jobba några timmar. 

Den här måndagen kommer bli lååååång. 
Vi hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0