Hänger med mamma om dagarna

Haha nu när jag tänker efter har jag hängt med mamma varje dag denna vecka. 
Är det normalt ? ;) haha , kanske borde skaffa fler mammalediga vänner hehe 

Jag har vaggat Alicia sedan kl 18 och jag har fortfarande inte lyckats få henne att sova. Eller hon har somnat till kanske  20 ggr men sedan vaknat och då får man börja om. 

Besöket hos veterinären med Wilma gick bra. Hon hatar att gå till veterinären, mest pga av att veterinären i Grekland klipper hennes klor när jag inte är där och finns det något Wilma verkligen avskyr är det att klippa klorna. 
Det är bara jag som får klippa, annars blir det ett jäkla liv, hon skriker rätt ut om någon annan tar i tassen. 






Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt med lite semester för Wilma :) Har du kommit in i 2 barns tempot ännu? Kram

Svar: Ja, skönt för henne att kunna vara ute betydligt mer. Där springer hon fritt i trädgården hela dagarna.

Både ja och nej haha. Får planera två timmar i förväg istället för 1 timme ;)
Nä men jag tycker att det funkar bra.
Junia har börjat somna i sin säng själv (!) även om det tar en stund om kvällarna. Det känns väldigt bra, så alla får sova någorlunda bra.
emelie

2014-03-14 @ 09:49:06
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: josefin anero

Hang in there, när jag klämt ut Joline och kommit upp på fötter kan vi prata färg på bebisbajs och småbarnsfaser;-) kram

Svar: Låter bra :)
emelie

2014-03-14 @ 22:13:38
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0