Fredag



Igår hängde vi med Isabel. Det var roligt för vi har inte träffats på 3 månader. På söndag flyttar hon till Barcelona på obestämd tid, väldigt modigt tycker jag. 



Vi gick till stan och fixade lite saker och sen blev det lunch på nancys. 
Sen gick vi hem till min mamma och hängde lite där tills Kim slutade jobbet. 
Min mamma passade barnen 2 h. 
Vi skjutsade Isabel till Jelena och Tobbe, jag och Kim åkte till kungens kurva och köpte sulkyvagn och bilstol som vi ska packa i en stor låda som ska shippas till Grekland i början på nästa vecka. 
Tips till mammor, om ni vill se alla bugaboo vagnar och tillbehör har de ett nytt showroom där som är fräscht! 
Åkte även till hornbach och hittade en pool till kidsen som också ska ner. 2,5 m i diameter och 70 cm hög. Perfa till Junia (och Alicia i framtiden) att plaska i vid huset. Kollade på bäddmadrass till vår säng också. Den är riktigt hård (som utlandssängar brukar vara hehe). Jag sover bra i den är ju bara några veckor om året man slaggar i den men Kim vill ha den mjukare. 
När vi var klara hämtade vi barnen och sedan hängde vi med Isabel, Tobbe och Jelena. Käkade kebab och kollade på lets dance. 

Alicia höll låda till 01.45. Men sov sedan bra resten av natten och vi vaknade 08.30 :) 

Idag väntar en väldigt speciell dag för mig, mello-fantast som jag är! 

Vi hörs! 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken butik i kungens kurva? Jag vill provköra donkeyn som ni köpt? Tror det blir en sådan för oss med. Kom gärna medåtalade recension på den :) kram

Svar: Butiken heter big baby och ligger i babylands/barnenshus gamla lokaler.
Jag är jättenöjd med vår donkey, kan skriva ett inlägg om den!
Kram
emelie

2014-03-08 @ 19:13:50
URL: http://saaandylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0