Fredag!

Okej dagen var bra. Dock lite blåsigt när vi var i lekparken. Några barn i Junia's ålder stod och kastade sten (typ bumlingar) mot oss, jag sa till två ggr men när inget hände tog jag med mig Junia och gick och köpte glass i dalkiosken istället. Deras morsor var väl upptagna av att snacka med varandra än att se till vad deras kids höll på med. De kollade inte ens när jag sa till (snällt såklart, inte argt, utan förklarade att det gör ont att få en sten i huvet) 
Men skitsamma, jag orkade inte ta det. 


Kim blev sen och så var det tydligen pokerkväll med kollegor så jag spurtade hem till Lasse och Åsa i Brunnsäng med barnen i vagnen. 
Här har vi fått mat och glass. Fått lite avlastning med Alicia aka grin-Olle, perfekt fredag när man är lite slut i kropp och knopp. 
Kim kom för en stund sedan, vi får nog skippa promenaden hem för att det regnar som fasen ute... :( 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0