En Emelie-morgon!

Lämnade Junia på dagis kl 09, hon kastade av sig ytterkläderna o sprang och hämtade en reflexväst och kutade vidare och satt sig med de andra barnen som skulle över till Tom Tits. Hon tittade inte ens åt mitt håll, ingen kram fick jag heller... Hon var så ivrig. Hon älskar att vara på Tom Tits. Ni som inte varit där med era ungar, testa, de har verkligen kul! 

Sen lämnade jag Alicia med ersättning hemma hos mamma och åkte vidare mot sthlm. 
Hade tid för behandling vid odenplan kl 10, det blev en jättehärlig ansiktsbehandling med ansiktsmassage och choklad/kakao mask. 
Hon sa att jag hade en fin hy och det var bara några få pormaskar på näsan som tömdes. Annars var allt tipptopp. Formade brynen och färgade bryn och fransar. Avslutade med brun utan sol. 
Elins lilla salong var urmysig och jag kommer besöka stället fler ggr. Jag är jättenöjd och vääääldigt prisvärt. 
Nu är jag påväg hemåt för att hämta mina barn. 

Vi hörs säkert senare! Hejhej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0