Alicia 1 månad

I helgen kom första leendet från lillskruttan. Hon fick även smaka lite ersättning från flaskan. Vilket hon slurpade i sig utan några problem. Vi övade lite inför onsdag. Då ska min mamma ha henne några timmar på förmiddagen. Jag ska till Elin på Odenplansskönhetscenter (Hampus flickvän driver det) för att göra mig lite fin igen. Ni vet, ansiktsbehandling, ögonbryn osv. bli lite ompysslad.
 
Tillbaka till Alicia så märks det att hon är äldre nu, hon är vaken mer och följer med blicken. Hon är fortfarnde väldigt snuttig och vill vara nära. Jag har tur nä rhon sover 1 timme i sin vagga på dagen. När jag ska duscha, laga mat eller sånt så får hon sitta i babysittern och titta på. Jag sticker ut en fot då och då och gungar till lite.
Hon blir lugn när hon får se Junia och när Junia pratar och pillar lite med henne. Det är faktiskt roligt att se.
Jag har börjat få ont igen när jag ammar vilket är så tråkigt. Jag har inte ont i brösten typ som stockning utan det är när hon suger.Jag tycker att hon suger betydligt hårdare nu än för en vecka sedan och jag är helt öm och får bita ihop varje gång jag ska amma. Sen gör det även ont under dagen när det läcker ut mjölk. När brösten blir hårda och man känner hur mjölken sipprar ut, det känns som nålstick. Fattar inte varför, brösten borde ju ha vant sig nu, hur kan det onda komma tillbaka?
 
Aja, jag biter ihop och hoppas det går över.
 
Ciao!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0