Lekdag

Idag har vi lekt heeeela dagen med Nina, Hampus och Anton i nykvarn. 
Verkligen supertrevligt!  äntligen fick vi till en playdate med ungarna och vilket fint väder också! 
Först var både Hampus och Junia lite blyga. Sedan när det släppte blev de fjantiga och skulle leka med samma leksaker och bli sådär griniga.
-Jag hade den, hon får inte ha den osv. Men så släppte det och då blev Hampus ledsen för att Junia inte ville "prata" med honom. O sen vips så blev de jättebra kompisar och hjälptes åt och hoppade på studsmattan, röjde runt som bara den. Det slutade med att Junia vägrade att följa med mig hem och skulle stanna kvar. Så båda barnen skrek HEJ DÅ till mig och fortsatte leka. 
Knäppisar :) 






Nu ska jag hoppa in i duschen. Ikväll blir det middag hos Malin och Henrik. 



Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själva, bra initiativ av dig:) ha en trevlig kväll nu kram

Svar: Tack :) vi hörs nästa vecka så kan vi kanske ses igen!
emelie

2014-06-27 @ 17:36:48
URL: http://Vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0